Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

ONA hledá JI: Růže na pivu

Hledám změnu. Toužím po ženě, chci konečně ochutnat nepoznané. Jsi-li na úrovni, hledám zrovna Tebe. Zn. (Z)dravě a diskrétně.  

Inzerát byl zveřejněn. Snad aspoň tohle zabere. Doma už mě to nebaví, potřebuju čerstvý vítr do života. Každé ráno teď kontroluju nové vzkazy a každé ráno jich hromadu smažu, to je neskutečný, jak jsou některý lidi stupidní.  Ale po pár dnech přichází odpověď, která mě konečně zaujala!  „Ahoj! Líbí se mi, co píšeš. I já chci poznat a okusit něco nového, šlápnout za hranici všedních dnů.“ Tak teď to nepokazit. Vím, jak důležité jsou první zprávy. To oťukávání, nic neprozradit a zároveň zjistit co nejvíc o druhé straně. Už mám pár takových virtuálních rozhovorů za sebou. Vlastně je to vždycky stejný a pokaždý tak jiný.

„Dneska bych šla na výlet“ popisujeme si vzájemně rutinu svých dnů a touhu po útěku. Útěku do  pryč. Když je hezky sníme o útěku do přírody. Když je hnusně „Myslím na krb a výhled na hory nebo moře…“ sníme o krbovkách „Dala bych si s Tebou víno“ o víně a o peřinách.  „Mám chuť použít na Tebe šimrátko“ začíná se nám ta konverzace trochu zvrhávat. „Dneska bych to moc potřebovala“ odpověď ve stejném stylu na sebe nenechá dlouho čekat „Chtěla jsem pracovat, ale dneska je to asi ztracený“ … „Ještě, aby tak v Ráji pršelo“ … „Myslím na krb a výhled na hory nebo moře…“ … „Je mi zima. Chci krbovky, hrnek čaje a výhled na hory“ … „Chtěla jsem pracovat, ale dneska je to asi ztracený, chci si zalízt k Tobě po deku." Točí se to stále jedním směrem a moje zvědavost a touha začíná nabírat na intenzitě.

"Dneska jsem se navoněla v obchodě zvláštní vůní. Cítím se tak jinak!" A to je poslední tečka. Musíme se potkat a zájem je evidentně na obou stranách. Vypuká ladění kdy a kde. Hlavou mi běží tisíce scénářů. Hlásek pochybností se ozývá hodně nahlas. Píše mi sice, že mě má ráda a že ji vzrušuju. A to je vzájemný. Neví ale jednu podstatnou věc, cosi z reality se trochu přizpůsobilo.

Už stojím „u divné sochy“ jak zněla definice místa, kde po měsíci psaní máme konečně rande. V ruce svírám bílou růži, poznávací znamení, v hlavě mám kolotoč myšlenek a očekávání.  Vyhlížím, kdy se konečně objeví Ona. „Jéé, ahoj!“ Ozývá se za mnou hlas mého kamaráda Tondy. „Ahoj“ zní moje studená odpověď, no do pr…. fakt toho tady teď potkat nepotřebuju.

„Franto, ty vole, vždyť my to rande máme spolu!“ Koukám doslova s otevřenou hubou. Ta krásná neznámá, do níž jsem se zamiloval a o níž jsem po nocích snil se strachem, aby mi odpustila tu malou lež, že nejsem žena… Tak tahleta ženská má plnovous, jmenuje se Tonda a chodili jsme spolu na gympl. Teď mi dává  herdu do zad se slovy „Jdeme na pivo kámo!“.

 

Autor: Jana Klenorová | pátek 29.3.2019 13:16 | karma článku: 14,77 | přečteno: 710x
  • Další články autora

Jana Klenorová

Dítě z lásky

Pak začal vznikat opatrný rozhovor, kde se bruslilo na velmi tenkém ledě. Bruslilo se ještě několik dnů, pak několik týdnů. Pak se chvíli nebruslilo, ale děly se jiné věci.

15.11.2022 v 14:44 | Karma: 11,11 | Přečteno: 367x | Diskuse| Ostatní

Jana Klenorová

Ještě se drží...

Ještě se drží. Nechce Bílé Dámě ustoupit. Ale už nemá chuť nás hřát, ani být barevný. Spíš zkouší takové to...

11.12.2020 v 17:14 | Karma: 12,95 | Přečteno: 390x | Diskuse| Fotoblogy

Jana Klenorová

A je po něm!

Teda skoro. Snažil se nám vysvětlit, že nemáme úplně propadat trudomyslnosti. V přírodě po dobrým, ve městě občas trochu po zlým.

25.11.2020 v 19:18 | Karma: 18,73 | Přečteno: 661x | Diskuse| Fotoblogy

Jana Klenorová

První sníh

Mám rád první sníh. Miluju ta rána, kdy mohu časně vyrazit... tohle je chvíle, kdy jsem blízko sám sobě... no a najednou mi stojí v cestě!

21.11.2020 v 17:56 | Karma: 10,06 | Přečteno: 238x | Diskuse| Osobní

Jana Klenorová

Polévka

...dokázala zaléčit lecjakou bolístku. Na duši především. ... "Ta Tvoje polévka má stejně zvláštní chuť" ...

1.8.2020 v 11:52 | Karma: 12,50 | Přečteno: 356x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  20:58

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Názor, že Paroubek parazituje, nestačil. Podle soudu může iniciály ČSSD použít

3. května 2024  19:44

Volební senát Nejvyššího správního soudu (NSS) zamítl návrh Sociální demokracie (SOCDEM) na zrušení...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 637x
Příběhy vlastní, nevlastní i čistá fantasmagorie. Snaha vidět nejen černou a bílou. 

Jestli mi chcete napsat něco hezkého (nebo ošklivého), můžete na janaklenorova(at)centrum.cz.

Seznam rubrik