Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opožděně.... Jste se mi ztratilo, či co... Krásná procházka a prima pokec... U nás je to podobné...

0 0
možnosti
Foto

No to je opravdovej blog za života! Jako bych tam byla! Jednak znám maminku, druhak sama vlastním několikero zvířectva.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Živě to vidím i podobně konám, jen jména se lišíR^;-D

0 0
možnosti
Foto

To znám. "Slez ze mě..." "Co sem řikala vo tom zlobení?" Atd. atd.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Jani, už dlouho jsem se u článku na blogu takhle nezasmála.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, já u toho nebyl, neb jsem zrovna nakupoval, ale nevím, nevím, tohle vypadá spíš na Sanťase než na Rózku;-D

1 0
možnosti
Foto

Pokud vím, ten byl toho času v myčce...

3 0
možnosti
JS

:) živé obrázky, to mám ráda. Díky :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 637x
Příběhy vlastní, nevlastní i čistá fantasmagorie. Snaha vidět nejen černou a bílou. 

Jestli mi chcete napsat něco hezkého (nebo ošklivého), můžete na janaklenorova(at)centrum.cz.

Seznam rubrik