Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavý nápad s tím twinblogem.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Mě se dobře píše, když mi někdo podstrčí myšlenku :)

0 0
možnosti
Foto

R^Dost dobré. Pěkně píšete.R^

1 0
možnosti

Snad jen .. dobre tema, dobre napsane.

0 0
možnosti
Foto

R^Podlas to pěkně nasyrovo, to my kocouři rádi.

0 0
možnosti
Foto

R^Po noční nebo po mejdanu, ráno je stejný.

1 0
možnosti
Foto

život není peříčko:-/ zajímalo by mě jak jste na to s Honzou přišli a dali takhle dohomady

1 0
možnosti
Foto

To jsme takhle seděli spolu u píva. A inspirace si k nám na chvíli přisedla ;)

0 0
možnosti

Již při třetí gradaci hlavní myšlenky jsem zpozorněl zvědavostí, zda autorka udrží zdravou míru. I neudržela. Ale rozhodně toto dílo nebudu hanět, naopak. Vždyť sám jsem napsal řadu podobných, horších, snad i lepších. Jen už jsem starší a tolik nevydržím...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS