ONA hledá JI: Růže na pivu

29. 03. 2019 13:16:27
Hledám změnu. Toužím po ženě, chci konečně ochutnat nepoznané. Jsi-li na úrovni, hledám zrovna Tebe. Zn. (Z)dravě a diskrétně.

Inzerát byl zveřejněn. Snad aspoň tohle zabere. Doma už mě to nebaví, potřebuju čerstvý vítr do života. Každé ráno teď kontroluju nové vzkazy a každé ráno jich hromadu smažu, to je neskutečný, jak jsou některý lidi stupidní. Ale po pár dnech přichází odpověď, která mě konečně zaujala! „Ahoj! Líbí se mi, co píšeš. I já chci poznat a okusit něco nového, šlápnout za hranici všedních dnů.“ Tak teď to nepokazit. Vím, jak důležité jsou první zprávy. To oťukávání, nic neprozradit a zároveň zjistit co nejvíc o druhé straně. Už mám pár takových virtuálních rozhovorů za sebou. Vlastně je to vždycky stejný a pokaždý tak jiný.

„Dneska bych šla na výlet“ popisujeme si vzájemně rutinu svých dnů a touhu po útěku. Útěku do pryč. Když je hezky sníme o útěku do přírody. Když je hnusně „Myslím na krb a výhled na hory nebo moře...“ sníme o krbovkách „Dala bych si s Tebou víno“ o víně a o peřinách. „Mám chuť použít na Tebe šimrátko“ začíná se nám ta konverzace trochu zvrhávat. „Dneska bych to moc potřebovala“ odpověď ve stejném stylu na sebe nenechá dlouho čekat „Chtěla jsem pracovat, ale dneska je to asi ztracený“ ... „Ještě, aby tak v Ráji pršelo“ ... „Myslím na krb a výhled na hory nebo moře...“ ... „Je mi zima. Chci krbovky, hrnek čaje a výhled na hory“ ... „Chtěla jsem pracovat, ale dneska je to asi ztracený, chci si zalízt k Tobě po deku." Točí se to stále jedním směrem a moje zvědavost a touha začíná nabírat na intenzitě.

"Dneska jsem se navoněla v obchodě zvláštní vůní. Cítím se tak jinak!" A to je poslední tečka. Musíme se potkat a zájem je evidentně na obou stranách. Vypuká ladění kdy a kde. Hlavou mi běží tisíce scénářů. Hlásek pochybností se ozývá hodně nahlas. Píše mi sice, že mě má ráda a že ji vzrušuju. A to je vzájemný. Neví ale jednu podstatnou věc, cosi z reality se trochu přizpůsobilo.

Už stojím „u divné sochy“ jak zněla definice místa, kde po měsíci psaní máme konečně rande. V ruce svírám bílou růži, poznávací znamení, v hlavě mám kolotoč myšlenek a očekávání. Vyhlížím, kdy se konečně objeví Ona. „Jéé, ahoj!“ Ozývá se za mnou hlas mého kamaráda Tondy. „Ahoj“ zní moje studená odpověď, no do pr.... fakt toho tady teď potkat nepotřebuju.

„Franto, ty vole, vždyť my to rande máme spolu!“ Koukám doslova s otevřenou hubou. Ta krásná neznámá, do níž jsem se zamiloval a o níž jsem po nocích snil se strachem, aby mi odpustila tu malou lež, že nejsem žena... Tak tahleta ženská má plnovous, jmenuje se Tonda a chodili jsme spolu na gympl. Teď mi dává herdu do zad se slovy „Jdeme na pivo kámo!“.

Autor: Jana Klenorová | pátek 29.3.2019 13:16 | karma článku: 14.47 | přečteno: 710x

Další články blogera

Jana Klenorová

Dítě z lásky

Pak začal vznikat opatrný rozhovor, kde se bruslilo na velmi tenkém ledě. Bruslilo se ještě několik dnů, pak několik týdnů. Pak se chvíli nebruslilo, ale děly se jiné věci.

15.11.2022 v 14:44 | Karma článku: 10.75 | Přečteno: 367 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.30 | Přečteno: 232 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.08 | Přečteno: 1469 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 468 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 38 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 636

Příběhy vlastní, nevlastní i čistá fantasmagorie. Snaha vidět nejen černou a bílou. 

Jestli mi chcete napsat něco hezkého (nebo ošklivého), můžete na janaklenorova(at)centrum.cz.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...